augusti 29, 2009

Favoritblogg hos RESIDENCE - man tackar!

Just hemkommen från en konstresa till Småland (där jag ställt ut), vittjar jag ebrevkorgen, och finner ett brev från inredningsmagasine Residence. Kul nyheter! På Residence webbplats listar man man gräddan av de svenska och utländska design-, arkitektur- och inredningsbloggarna, och utser regelbundet fem favoriter.
Nu senast är denna blogg omnämnd som en blogg med "Vackra miljöer och insatt omvärdsbevakning". Man tackar för omdömet och för det fina sällskapet:
  • bloggen Habitat, som beskrivs som "kanske världens främsta resurs för grön arkitektur och design. Från innovativa uppfinningar till ekologiska underverk till byggnader",
  • norska Rikkes stil, "kaxig och modern inrednings- och stilblogg"
  • bloggen Little miss fix it, som drivs av en "framsynt inredare på Ikea" samt
  • bloggen Room by Sofie, som skrivs av en "skånsk inredningsentusiast".
Inget kan som lite uppskattning, stimulera till nya äventyr i bloggosfären! Tusen tack! Gå till Residence webbplats för fler bloggtips och länkar.

2 kommentarer:

  1. Bara att gratulera. Och jag håller med Residence. :)

    SvaraRadera
  2. Hej!! Vilken underblogg du har. Jag förstår om du blev vald som favoritblogg. Jag länkar till dig och hoppas det är ok:)

    KRAM o trevlig helg.
    Jannice

    SvaraRadera

Thanks! Love your comments. Makes blogging sooooo much more fun! Tack för din kommentar! Lika kul att läsa om du gillar vad jag skriver som när du tycker tvärt emot. /Lisbeth

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.