november 01, 2011

BlogLove: La Maison d'Anna G


Hostan hänger i, men jag försöker att hålla mig lugn... Har hittat en riktigt skön position i soffan, nu. Där sitter jag med datorn i knät och gör nya upptäckter i bloggosfären.  "Inget ont"...., ja ni vet.

I kväll hittade jag till den svensk-franska bloggen AnnaGs hem (La maison d'Anna G). Där finns mycket smarrigt att upptäcka. Fastnade särskilt för hennes egna, snygga bilder från hemmet i Paris, samt två monokroma stilleben/collage.



Jag försöker undvika bilder med washi-tape och koppar/skålar som placerats upp-och-ner (två bloggmanér som just nu härjar runt i bloggvärlden), men görs det så här snyggt blir man bara glad. Här hittar du fler inspirerande bilder.

Samtliga bilder från Anna G:s blogg

1 kommentar:

Thanks! Love your comments. Makes blogging sooooo much more fun! Tack för din kommentar! Lika kul att läsa om du gillar vad jag skriver som när du tycker tvärt emot. /Lisbeth

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.